Introduktion till MyHub

My Hub har skapats för att ge dig ett enkelt, enkelt och tillgängligt sätt att ta del av de senaste nyheterna om djurfoder, trender, näringsinsikt, varumärkesvägledning och möjligheter att hjälpa ditt varumärke att växa.

Vi uppdaterar MyHub varje vecka för att säkerställa att det innehåller det mest uppdaterade innehållet. Du kan också ställa frågor på vår MyHub-sida som vi strävar efter att svara på inom 24 timmar.

Hur får jag tillgång till den?

När du loggar in på ditt onlinekonto kommer du att mötas med MyHub innehåll*. Du kan enkelt navigera på sidan genom att klicka på relevant innehåll. Varje kategori är färgkodad för enkelhet, och vi erbjuder också en sökfunktion om du letar efter specifikt innehåll. Du kan sedan helt enkelt klicka på produkterna och göra din beställning.

När vi lanserar en ny produkt följer vi alltid upp den med ett MyHub-inlägg, så genom att regelbundet kontrollera kan du vara en av de första som får närings- eller marknadsföringsinformation om våra nya produkter. Vi har också en rad underhållande och informativa infographics om en mängd olika ämnen från "Varför små raser vinner popularitet" till "Fördelarna med Freshtrusion-teknik". Vill veta mer? Logga bara in på din onlineportal och ta en titt på all tillgänglig information till hands.

* För närvarande endast tillgängligt i Storbritannien.

MyHub är tillgänglig när du är, 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan och på din bärbara dator, telefon eller surfplatta.

MyHub-förhandsvisning

Nedan följer ett utdrag från en av de senaste artiklarna på MyHub. Du kan hitta detta och många fler spännande och informativa inlägg varje vecka på MyHub-portalen. Klicka på knappen nedan för att gå direkt till MyHub-portalen.

Direkt till konsument - En möjlighet för sällskapsdjur!

Av Matthew Aiken

Husdjursägare drar full nytta av en mängd olika sätt på vilka de kan köpa sina produkter, och oavsett om du är en oberoende djuraffärsägare, en online-återförsäljare eller erbjuder båda vet vi att shoppingvanor alltid utvecklas.

Online försäljning

Under COVID-19-pandemin har e-handel sett en ökning av försäljningen, med 28% av husdjursägare som hävdar att de sannolikt kommer att handla online i framtiden efter att pandemin har upphört. Mellan 2014 och 2019 ökade onlineförsäljningen med 24%, och många analytiker räknar med att e-handelstillväxten kommer att fortsätta efter pandemin.

MyBox Delivery

Här på GA vill vi se till att du får de bästa möjliga verktygen för att möta dina kunders förväntningar, oavsett om du äger en oberoende djuraffär eller är en online-återförsäljare, vi vet att shoppingvanor alltid förändras.

MyBox leveransservice är en innovativ tjänst som gör att du kan leverera sällskapsdjur till dina kunder, lokalt och nationellt på bara 48 timmar. Denna tjänst är fantastisk för alla partners att använda, som den gör INTE kräver att du är online för att använda den här tjänsten.

För att fortsätta läsa den här artikeln och upptäcka mer spännande innehåll, klicka på knappen till höger för att komma till MyHub-portalen.

MyHub