Vi presenterar MyBox Delivery

MyBox Delivery är vår snabba och bekväma service som gör att du kan beställa så lite som en väska och skicka den till valfri destination, inklusive direkt till dina kunders dörrar.

Du kontrollerar all kommunikation med din kund. De kan kontakta dig via telefon, butik eller online, men GA talar aldrig med din kund, och din låda visar inte heller någon korrespondens från GA.

Lådan skickas med vår betrodda budtjänst, som kommer att kommunicera via telefon eller e-post för att informera mottagaren om leveransdatum och -tid. Vår kurir kommer då att sms / e-posta en timmes ankomsttid på leveransmorgonen. Från detta kan du ordna om eller lägga till alternativ "lämna med granne".

Du kan också tilldela dessa meddelanden till din e-postadress för att säkerställa att dina kunders leverans distribueras enligt plan.

Medan GA kommer att göra jobbet i bakgrunden kommer MyBox-leveranser alltid att vara en positiv upplevelse mellan dig och din kund.

Hur fungerar MyBox Delivery?

Steg 1: Lägg din beställning

Lägg din beställning hos oss online via partnerportalen, eller kontakta din kontoansvarige (se till att du har en etikettdesign för produktutbudet innan du gör en beställning).

Partnerportal

Steg 2: Sortera din beställning

Vi skriver sedan ut och applicerar dina etiketter och förbereder din beställning för leverans.

Steg 3: Leverera din beställning

Med vår betrodda budtjänst levereras ditt paket till ditt val av adress, oavsett om det är din butik eller din kunds dörr inom 48 timmar * med spårningsalternativ.

* 48-timmars leverans är endast tillgänglig i Storbritannien och Irland.