Införande MyBox Delivery

MyBox Delivery är vår snabba och praktiska tjänst som låter dig beställa från så lite som en väska och skicka den till valfri destination, inklusive direkt till dina kunders dörrar.

Med MyBox Delivery, du styr all kommunikation med din kund. Oavsett om dina kunder kontaktar dig i butiken, online eller via telefon, kommer GA Pet Food Partners aldrig att kommunicera med din kund, inte heller kommer din låda att visa någon korrespondens om den från GA Pet Food Partners.

Lådan skickas med vår betrodda budtjänst, som kommer att kommunicera via telefon eller e-post för att informera mottagaren om leveransdatum och -tid. Vår kurir kommer sedan att sms / maila en timmes ankomsttid på leveransmorgonen. Från detta kan du eller din kund ordna om eller lägga till alternativet "lämna med granne".

Du kan också tilldela dessa meddelanden till din e-postadress för att säkerställa att dina kunders leverans distribueras enligt plan.

Medan GA Pet Food Partners kommer att göra allt arbete i bakgrunden kommer MyBox-leveranser alltid att vara en positiv upplevelse mellan dig och din kund.

Hur fungerar MyBox Delivery arbete?

Det är enkelt att göra din beställning via partnerportalen eller via din kontoansvarige

Steg 1: Lägg din beställning

Gör din beställning hos oss online via partnerportalen eller kontakta din Account Manager (se till att du har en etikettdesign för produktutbudet innan du beställer).

Partnerportal
Våra MyBox-experter samlar in och packar din beställning på supersnabb tid

Steg 2: Sortera din beställning

Vi skriver sedan ut och applicerar dina etiketter och förbereder din beställning för leverans.

Vår kurir levererar försiktigt ditt husdjursmat till alla destinationer

Steg 3: Leverera din beställning

Med vår betrodda budtjänst levereras ditt paket till ditt val av adress, oavsett om det är din butik eller din kunds dörr inom 48 timmar * med spårningsalternativ.

* 48-timmars leverans är endast tillgänglig i Storbritannien