Din expertis - vår framgång. Gå med i GA-teamet.

På GA Pet Food Partners har vi åtagit oss att investera i framtiden. Från tillverkningsinnovation till kontinuerligt stöd från våra partners. För att utveckla en hållbar framtid för GA letar vi efter begåvade individer att gå med oss.

GA Pet Food Partners uppdrag är att tillverka och leverera världens finaste sällskapsdjur. Med 2,000 XNUMX partnermärken över hela världen strävar vi efter att möta kraven och överträffa förväntningarna. Organisationens kärnvärden är kvalitet, innovation och integritet; dessa värden är inbäddade i hela företaget och är inneboende i allt vi gör. Företagets expertis och ständiga investeringar i innovativ FoU ger en ström av ny produktutveckling som partnervarumärkena kan ta tillvara och ta ut på marknaden med stor framgång. Som ett familjeägt företag har GA vuxit enormt under de senaste åren och vi ser ambitiöst mot ytterligare omfattande tillväxt.

På GA är vi stolta över att ha en mångsidig och mångkulturell bakgrund med kollegor som går med i GA-familjen från hela världen. Men GA är också angelägna om att rekrytera lokal talang för att stödja lokalsamhället och ge möjligheter till människor bosatta i nordväst. GA välkomnar nya människor som vill göra skillnad och arbetsetiken att leverera.

Om du är intresserad av att bli en del av GA-teamet, uppmanar vi dig att skicka ditt nuvarande CV till vår HR-rekrytering och retention Champion recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk tillsammans med en kort beskrivning av den roll du letar efter.

Vänligen inga rekryteringsföretag, vi kommer att kontakta dem vi vill använda.

GA Pet Food Partners är en lika arbetsgivare och ålderspositiv arbetsgivare. Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien. Nedanstående tjänster annonseras internt och externt.

Bästa utmärkelsen One To Watch

GA Pet Food Partners är stolta över att ha tilldelats priset för Bästa utmärkelsen One To WatchB-Heard Survey inbjuder våra kollegor att göra 70 uttalanden om deras välbefinnande, löner och fördelar, personlig tillväxt, deras team, ledarskap och mycket mer. Det görs på en sju-punktsskala som möjliggör mer nyanserade svar än en överensstämmande / oenig modell eller fempunktsskala. Detta i kombination med Best Companies unika 8-faktormodell ger GA en strukturerad och korrekt inblick i hur våra kollegor känner. B-Heard-undersökningen är strikt konfidentiell, vilket gör att våra kollegor kan ge ärliga svar utan rädsla för repressalier.

När undersökningen är klar får GA ett bästa företagsindex (BCI) som mäter engagemang på arbetsplatsen. Om BCI-poängen är tillräckligt hög får GA en ackreditering. One to Watch är en specialstatus som tilldelas organisationer där arbetsplatsengagemang visar lovande tecken för framtiden. För att uppnå en One to Watch-status krävs en lägsta BCI-poäng på 600 och speglar organisationer med ”bra” nivåer av engagemang på arbetsplatsen.

Holländsktalande assistent intern kontoansvarig

  • £ 23,166 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 6.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: fre 19/02/2021

Stängningsdatum är planerat till fredagen den 19 februari 2021 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Assistenten i huskontoförvaltaren har till uppgift att stödja de europeiska seniorkontohanterarna med de administrativa uppgifterna och tillhandahålla täckning vid behov. Rollen kommer att innebära följande:

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Ge administratörsstöd till seniorkontohanterare
  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och per telefon.
  • Ta och behandla beställningar.
  • Hantera leveransfrågor och problem.
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen.
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet.
  • Skapa potentiella kunder i CRM och tilldela kontoansvarig en gång konverterad.
  • Täck över helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov.
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har aktier i GA.
  • Delta i kundmöten med Senior Account chefer och ta minuter.
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktinformation, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste tala och skriva holländska flytande på modersmålsnivå (eller holländsk-flamländska).
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen men också ta initiativ när det behövs.
  • Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att empati med partners behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Schemaläggningsassistent

  • Konkurrenskraftig lön beroende på erfarenhet.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 5.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: ons 10/02/2021

Stängningsdatum är planerat till onsdagen den 10 februari 2021 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt många ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

En spännande möjlighet har uppstått att gå med i produktionsplaneringsteamet som planeringsassistent. Rollen är baserad på vår tillverkningsplats i Bretherton. Detta är en kontorsbaserad roll.

Rollen är varierad och omfattar följande uppgifter: -

  • Samarbetar med försäljningsavdelningen för att bestämma kundernas krav
  • Koordineringsproduktionsarbetsflöde för en eller flera produkter
  • Planera och prioritera operationer för att säkerställa maximal prestanda och minsta fördröjning
  • Att se till att produktionslinjerna inte har slut på tillgängligt arbete
  • Ta itu med frågor när de uppstår och sträva efter minimala störningar
  • För att säkerställa noggrannhet i schemalagda jobb baserat på kundbeställningskrav och försäljnings- och driftsplaneringslagernivåer följs
  • Planera beställningar för olika avdelningar

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att vara datorkunskap och kunna arbeta i en snabb miljö. De måste visa förmåga att klara sig ibland under press och kunna använda sitt initiativ när det krävs.  

Grundläggande:

  • Bra kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt
  • God kunskap om Excel och inmatning av data
  • Måste kunna arbeta med ditt eget initiativ, under press och för att uppfylla specifika tidsfrister
  • Bör ha organisatoriska färdigheter och förmåga att effektivt hantera kortsiktiga och långsiktiga schemaläggningar genom att prognostisera volymefterfrågan i en snabb vändmiljö
  • Stark matematiska färdigheter och uppmärksamhet på detaljer
  • Flexibelt arbetssätt för att säkerställa den dagliga arbetsbelastningen

Önskvärd:

  • Förmåga att arbeta inom ett team och självständigt

Tysktalande assistent intern kontoansvarig

  • £ 23,000 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 6.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: fre 19/02/2021

Stängningsdatum är planerat till fredagen den 19 februari 2021 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Assistenten i huskontoförvaltaren har till uppgift att stödja de europeiska seniorkontohanterarna med de administrativa uppgifterna och tillhandahålla täckning vid behov. Rollen kommer att innebära följande:

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Ge administratörsstöd till seniorkontohanterare
  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och per telefon.
  • Ta och behandla beställningar.
  • Hantera leveransfrågor och problem.
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen.
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet.
  • Skapa potentiella kunder i CRM och tilldela kontoansvarig en gång konverterad.
  • Täck över helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov.
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har aktier i GA.
  • Delta i kundmöten med Senior Account chefer och ta minuter.
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktinformation, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste tala och skriva tyska flytande på modersmålsnivå.
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen men också ta initiativ när det behövs.
  • Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att empati med partners behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Spansktalande assistent intern kontoansvarig

  • £ 23,000 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 6.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: fre 29/01/2021

Stängningsdatum är planerat till fredagen den 29 januari 2021 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Assistenten i huskontoförvaltaren har till uppgift att stödja de europeiska seniorkontohanterarna med de administrativa uppgifterna och tillhandahålla täckning vid behov. Rollen kommer att innebära följande:

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Ge administratörsstöd till seniorkontohanterare
  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och per telefon.
  • Ta och behandla beställningar.
  • Hantera leveransfrågor och problem.
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen.
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet.
  • Skapa potentiella kunder i CRM och tilldela kontoansvarig en gång konverterad.
  • Täck över helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov.
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har aktier i GA.
  • Delta i kundmöten med Senior Account chefer och ta minuter.
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktinformation, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste prata och skriva spanska flytande på modersmålsnivån.
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen men också ta initiativ när det behövs.
  • Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att empati med partners behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Junior Pet Nutritionist

  • Konkurrenskraftig lön beroende på erfarenhet.
  • Det här inlägget är på heltid och timmarna är 08.00 till 5.30 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: fre 22/01/2021

Stängningsdatum är planerat till fredagen den 22 januari 2021 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

En vakans har uppstått i vår Nutrition-avdelning för en Junior Pet Nutritionist, baserat på vårt huvudkontor i Chorley. Rapportering till Senior Pet Nutritionist kommer den framgångsrika kandidaten att vara involverad i och hjälpa till med utveckling av nya produkter, hantera underhåll av befintliga recept och tillhandahålla teknisk support efter behov för en tilldelad portfölj av partners.

Uppgifter inkluderar men är inte begränsade till:

  • Arbeta tillsammans med teamet av nutritionister och kontoansvariga för att utveckla och förbättra potentiella och nuvarande Partners-produktsortiment.
  • Diskutera med nuvarande och potentiella partners deras krav på nya recept och skapa exempelrecept för diskussion med partnern.
  • Arbetar tillsammans med FoU och andra viktiga intressenter för att utveckla nya recept.
  • Följ näringsläkare och kontoansvariga på partnerbesök vid behov
  • Se till att recept följer relevant lagstiftning, t.ex. FEDIAF, export till specifika länder, organisk status etc.
  • Assistera nutritionister i att granska utfodringsförsök i samarbete med Partners
  • Att hjälpa nutritionister genom att hantera partnerfrågor inom den angivna ledtiden.
  • Assisterande nutritionist med att skapa tekniska datablad

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att vara datorkunnig och kunna hantera artigt men säkert med våra partners via telefon och e-post. De måste visa förmåga att klara sig ibland under tryck och kunna använda sitt initiativ när så krävs.

Grundläggande:

  • Utbildad till examen inom en relevant vetenskaplig kurs
  • Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga
  • Starka matematiska färdigheter
  • Utmärkt tidskursförmåga
  • Förmåga att arbeta ensam eller som en del av ett team

Önskvärd:

  • Erfarenhet av husdjursnäring
  • Ytterligare näringskvalifikationer
  • Erfarenhet av att arbeta inom en tillverkningsmiljö och erfarenhet av formulering
  • Kunskap om gällande lagstiftning om formuleringsarbete och förpackning.

Kundservice assistent

  • Konkurrenskraftig lön beroende på erfarenhet.
  • Det här inlägget är på heltid och timmarna är 08.00 till 5.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: fre 29/01/2021

Stängningsdatum är planerat till fredagen den 29 januari 2021 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Vi har en fantastisk möjlighet för en kundserviceassistent att gå med i vår kundserviceavdelning. Denna position skulle passa en kundserviceassistent som kan arbeta i en snabb miljö. Baserat på vår huvudkontorssida i Chorley kommer rollen som kundtjänstansvarig att vara ansvarig för följande;

  • Behandla beställningar - Skräddarsydda, GA Direct (mailas på CS och faxas)
  • Informera kunder om all slags information - beträffande orderstatus, lagertillgänglighet, lagerutgåvor, förpackningstillgänglighet, dvs om förpackningen är tillgänglig, på beställning eller på grund av leverans.
  • Hantera direkt med kunderna antingen via telefon och elektroniskt
  • Svara snabbt på kundfrågor
  • Sortera alla typer av förfrågningar eller se till att förfrågningar skickas till relevant avdelning eller person
  • Informera kontoansvariga om eventuella problem
  • Hantera e-postmeddelanden från kundtjänster dagligen
  • Ordna transport för några fulllastningsorder i Storbritannien
  • Hantera kundens transportföretag
  • Informera aktiekoordinator om aktieemissioner
  • Kontakt med lagerkoordinator angående lagertillgänglighet
  • Se till att alla beställningar behandlas enligt tidsplanen
  • Övervaka alla beställningar som tilldelats för att korrigera åkare, rätt datum

Kandidaten:

  • Bra sammarbetsförmåga
  • Kommunikationsförmåga - muntlig och skriftlig
  • Lyssnarförmågor
  • Problemanalys och problemlösning
  • Uppmärksamhet på detaljer och noggrannhet

Training Officer

  • Konkurrenskraftig lön beroende på erfarenhet.
  • Det här inlägget är på heltid och timmarna är 08.00 till 5.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: fre 29/01/2021

Stängningsdatum är planerat till fredagen den 29 januari 2021 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Detta är en spännande möjlighet för en utbildningsansvarig att gå med i vår fantastiska utbildningsavdelning på GA: s huvudkontor i Chorley. Denna roll är att stödja utbildningskoordinator vid leverans och skapande av detaljerade och engagerande utbildningsmaterial. Vi letar efter en erfaren och entusiastisk utbildningspersonal som är angelägen om att ta en stimulerande roll som kommer att stödja utformningen av kollegor i hela verksamheten.

Uppgifter inkluderar men är inte begränsade till:

  • Leverera och utveckla företagets introduktion till nya kollegor
  • Assistera med leverans av företagets träningsstrategi
  • Design och leverans av utbildningsmaterial till viktiga intressenter
  • Utformning, leverans och bedömning av e-learning där så är lämpligt
  • Utarbeta standarddriftsprocedurer, ombordstigningsmaterial och annan relevant dokumentation.
  • Uppnå enskilda mål samtidigt som du bidrar till lagmål
  • Träna mentorer i teamet för att ge support i teamet, övervaka progression och upprätthålla utmärkta standarder
  • Använd en blandning av inlärningsstilar inklusive undervisning, e-lärande, rollspel och andra interaktiva metoder för att engagera kollegor

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att vara en skicklig tränare och påverkare som kan arbeta självständigt och som en del av ett team. De måste visa förmågan att vara lugn och innesluten under tryck och anpassa sig positivt till förändring. Kandidaten bör agera med en känsla av ägande och stolthet över sin prestation och dess inverkan på företagets framgång.

Grundläggande:

  • Kunskap om träningsmetoder och strategier
  • Förmågan att inspirera och utveckla en inlärningskultur av spetskompetens och uppmuntra kontinuerlig förbättring
  • Kunskap om att identifiera träningsbehov inom team
  • Förmåga att leverera, presentera och underlätta träning för en rad olika målgrupper
  • Erfarenhet av att skapa och leverera skräddarsydda och innovativa L & D-insatser
  • Säker på att kommunicera med alla kollegor på olika senioritetsnivåer

Önskvärd:

  • Förmåga att arbeta inom ett team och självständigt
  • Villig att ta på sig någon utbildning som kan krävas
  • Förmåga eller kunskap om att skapa e-lärande
  • Erfarenhet av att sätta mål och KPI för kollegor och utbildning
  • Coaching eller träningskvalifikation