Lediga jobb hos GA Pet Food Partners.

Din expertis - vår framgång. Gå med i GA-teamet.

Hoppa direkt till lediga jobb

På GA Pet Food Partners har vi åtagit oss att investera i framtiden. Från tillverkningsinnovation till kontinuerligt stöd från våra partners. För att utveckla en hållbar framtid för GA har vi jobb tillgängliga för begåvade människor som vill gå med i vår familj.

GA Pet Food Partners uppdrag är att tillverka och leverera världens bästa foder för husdjur. Med 2,000 XNUMX partnermärken över hela världen strävar vi efter att möta kraven och överträffa förväntningarna. Organisationens kärnvärden är kvalitet, innovation och integritet; dessa värderingar är inbäddade i hela företaget och är inneboende i allt vi gör.

Företagets expertis och ständiga investeringar i innovativ FoU ger en ström av ny produktutveckling, som partnervarumärkena kan ta till sig och ta till marknaden med enorm framgång. GA har vuxit enormt under de senaste åren som ett familjeägt företag, och vi ser ambitiöst mot ytterligare omfattande tillväxt.

Vi har många varierande lediga jobb för exceptionella människor. På GA Pet Food Partners är vi stolta över att ha en mångsidig och mångkulturell bakgrund med kollegor som går med i GA-familjen från hela världen.

På GA Pet Food Partners är vi stolta över att ha en mångsidig och mångkulturell bakgrund med kollegor som går med i GA-familjen från hela världen. Men GA är också måna om att rekrytera lokala talanger för att stödja det lokala samhället och ge möjligheter till människor som bor i nordvästra England. GA välkomnar nya människor som vill göra skillnad och har arbetsmoralen att leverera.

Om du är intresserad av att bli en del av GA-teamet, uppmanar vi dig att skicka ditt nuvarande CV till vår HR-rekrytering och retention Champion recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk, tillsammans med en kort beskrivning av den roll du letar efter.

Snälla inga jobbrekryteringsbyråer, vi kommer att kontakta dem vi vill använda.

GA Pet Food Partners är en Lika möjligheter och Ålder Positiv Arbetsgivare. Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien. Nedanstående tjänster annonseras internt och externt.

GA Pet Food Partners är stolta över att tilldelas utmärkelsen Best Companies Good To Work For

Bästa utmärkelsen One To Watch

GA Pet Food Partners är stolta över att ha tilldelats priset för Bästa utmärkelsen One To Watch. B-Heard Survey inbjuder våra kollegor att göra 70 uttalanden om deras välbefinnande, löner och fördelar, personlig tillväxt, team, ledarskap och mycket mer. Det poängsätts på en sju-punkts skala som möjliggör mer nyanserade svar än en överensstämmande / oenig modell eller fempunktsskala. Detta i kombination med Best Companies unika 8-faktormodell ger GA en strukturerad och korrekt inblick i hur våra kollegor känner. B-Heard-undersökningen är strikt konfidentiell, vilket gör att våra kollegor kan ge ärliga svar utan rädsla för repressalier.

När undersökningen är klar får GA ett bästa företagsindex (BCI) som mäter engagemang på arbetsplatsen. Om BCI-poängen är tillräckligt hög tjänar GA ackreditering. One to Watch är en speciell status som tilldelas organisationer där arbetsplatsengagemang visar lovande tecken för framtiden. För att uppnå en One to Watch-status krävs en BCI-poäng på minst 600 och återspeglar organisationer med "goda" nivåer av arbetsplatsengagemang.

Runshaw College Employer Partnership Board

Som en del av sitt åtagande att samarbeta med utbildningsinstitutioner i närheten av sina anläggningar är GA Pet Food Partners glada att meddela att de kommer att gå med i Employer Partnership Board (EPB) för Runshaw College.

Med campus i både Leyland och Chorley, har Runshaw College levererat enastående undervisning och lärande sedan 1974 och erbjudit exceptionell pastoral omsorg. Som ett resultat har eleverna tillgång till ett brett utbud av möjligheter och erfarenheter för att hjälpa till att utveckla färdigheter som förbereder dem fullt ut för högre utbildning och anställning.

EPB bildades för att säkerställa att högskolan fortsätter att erbjuda kurser och lärlingsutbildningar som kommer att utveckla sina elever och möta framtida krav på arbetsmarknaden. Runshaw arbetar med arbetsgivare som GA, i hjärtat av samhället, inom olika sektorer, som kan informera dem om sin bransch, framtida kompetensbehov, kompetensluckor och möjligheter. Arbetsgivares kombinerade professionella insatser inom dessa områden kommer att ingå i Runshaws framtida läroplansplaner. Nya kurser och lärlingsprogram kommer att undersökas och hämtas med hjälp av denna information, vilket gör det möjligt för Runshaw att erbjuda bästa möjliga utbud till sina elever.

Syftet med EPB är:

  • Att dela viktig branschinformation
  • Identifiera framtida efterfrågan och kompetensbrist
  • Förbättra läroplanen och programmen: Sixth Form College, Adult College & Apprenticeships
  • Ge läroplanens avsikt och föreslå ändringar från resultaten

Jag är mycket glad att GA Pet Food Partners har blivit medlem i arbetsgivarpartnerskapsstyrelsen vid Runshaw College. Vi är stolta över att arbeta i nära samarbete med ett brett spektrum av arbetsgivare så att vi fullt ut kan förstå och möta framtida kompetensbehov i vår region. Våra arbetsgivarpartners förbättrar och samarbetar läroplanen så att alla våra studenter (oavsett om de är unga, vuxna eller lärlingar) är väl förberedda för sin roll i den framtida arbetskraften.

Clare Russell

Rektor & VD, Runshaw College

Lancashire Business View Red Rose Awards – 2022 finalister

Red Rose Awards är där Lancashires företag, handel och industri firas. Det ger bästa möjliga plattformar för att främja framgång och för att uppmuntra samhandel i länet.

Lancashire Business View skapade evenemanget för att erkänna affärsexpertis, tillhandahålla bästa möjliga plattformar för att dela framgångar och uppmuntra handel i länet.

GA Pet Food Partners är stolta över att kunna meddela att vi har blivit utvalda till Lancashire Business View Red Rose Awards-finalist för stora företag.

Assistent Account Manager

  • Tjänsten är en tillsvidareanställning som arbetar 25 timmar i veckan, måndag – fredag
  • Konkurrenskraftig lön baserad på kvalifikationer och erfarenhet.
  • 28 dagars semester, inklusive helgdagar
  • Pensionsavgift och 3 x lön för död i tjänst
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjedag och utgifter betalda julevenemang
Skicka ett aktuellt CV och personligt brev tillsammans med information om aktuell ersättning om tillämpligt och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: ons 08/06/2022

Stängningsdatum är planerat till onsdagen den 8 juni 2022 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt många ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

På grund av betydande tillväxt i hela verksamheten, kräver GA en Assistant Account Manager för att ansluta sig till det brittiska kontoteamet. Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, är detta en kontorsbaserad roll med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Den framgångsrika kandidaten kommer att ansvara för att assistera Account Manager med att leverera försäljningsmål och öka vår kundbas med fokus på dedikerade konton.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Stödja partners i att behandla beställningar via portalen och hjälpa till med att svara på partnerförfrågningar
  • Kontakt mellan kund och relevanta avdelningar för att lösa eventuella frågor och önskemål
  • Granska order och ändra informationen så att inga problem uppstår senare
  • Redovisningsstöd för att påminna dem om fakturor är försenade och hjälpa till att hantera sin ekonomi med GA
  • Stöd partnerna för att hantera lagernivåer och säkerställa konstant leverans för sina kunder
  • Exakt inspelning av kommunikation på CRM-system

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Utbildad enligt GCSE / A-standard eller med motsvarande arbetserfarenhet
  • Starka mänskliga färdigheter, exceptionellt kundfokus och mycket effektiv planerings- och organisationsförmåga
  • En effektiv kommunikatör med förmågan att engagera sig på alla nivåer
  • Kommersiellt fokuserad
  • Förmåga att arbeta som en del av ett lag
  • Presentationsteknik
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen och ta initiativ vid behov
  • Möjlighet att interagera med människor och bygga bra arbetsrelationer med både kunder och kollegor

 

Slutdatum Ons 08/06/2022

Partner Manager: Frankrike

  • Arbetstiderna för denna roll är måndag – fredag, 8.00 – 6.00
  • Lönen är beroende av erfarenhet och kunskap
  • 28 dagars semester, inklusive helgdagar
  • Pensionsavgift och 3 x lön för död i tjänst
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjedag och utgifter betalda julevenemang
Skicka ett aktuellt CV och personligt brev tillsammans med information om aktuell ersättning om tillämpligt och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: ons 08/06/2022

Stängningsdatum är planerat till onsdagen den 8 juni 2022 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt många ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Vi söker en passionerad kundcentrerad proffs som kan erbjuda säljstöd till våra europeiska partners. Genom att arbeta som en del av vårt europeiska säljteam inom GA Frankrike, baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, som partnerchef, kommer du att hantera dina partners och stödja vårt europeiska fältteam. Detta är en kontorsbaserad roll.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Erbjud säljsupport till våra partners via telefon och e-post, fördela beställningar till vårt transportschema, erbjuda teknisk kunskap för befintliga och nya produkter, ge daglig kontakt och hjälp med eventuella frågor eller förfrågningar.
  • Ta kontakt med Partner Care Department för eventuella partnerklagomål
  • Stöd vårt fältbaserade team i Frankrike
  • Se till att uppdaterad information läggs in i vårt CRM-system.
  • Delta i partnermöten via Skype, utveckla och vårda dessa partnerrelationer
  • Förbered dokument för vårt projektteam som offertförfrågningar, produktkort och projektformulär – där det behövs
  • Arbeta som ett team inom landskampanjer för nya produktlanseringar

Kandidaten:

Den framgångsrike kandidaten kommer att vara datorvan och arbeta i en miljö med högt tempo. De måste visa förmåga att klara av press ibland och ta sitt initiativ när det krävs för att göra det.  

Grundläggande:

  • Behärskar franska språket och en god nivå i engelska
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen och ta egna initiativ vid behov.
  • Utmärkta kommunikationskunskaper och en förmåga att känna med partnerns behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Slutdatum Ons 08/06/2022

Partner Manager: Tyskland/Tyskland

  • Arbetstiderna för denna roll är måndag – fredag, 8.00 – 6.00
  • Lönen är beroende av erfarenhet och kunskap
  • 28 dagars semester, inklusive helgdagar
  • Pensionsavgift och 3 x lön för död i tjänst
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjedag och utgifter betalda julevenemang
Skicka ett aktuellt CV och personligt brev tillsammans med information om aktuell ersättning om tillämpligt och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: ons 08/06/2022

Stängningsdatum är planerat till onsdagen den 8 juni 2022 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt många ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt europeiska huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Rollen kommer att innebära följande:

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och telefon
  • Ta och behandla beställningar
  • Hantera leveransfrågor och problem
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet
  • Skapa Leads i CRM och tilldela dem till Account Manager när de väl har konverterats
  • Täck för helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har lager i GA
  • Delta i kundmöten
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktbrief, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste tala och skriva tyska flytande på modersmålsnivå
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk individ som är villig att lära.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen och ta egna initiativ vid behov.
  • Utmärkta kommunikationskunskaper och en förmåga att känna med partnerns behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Slutdatum Ons 08/06/2022

Skadedjursbekämpningstekniker

  • Kandidaten kommer att behöva arbeta måndag – fredag, 8.00 – 5.00
  • Konkurrenskraftig löneklass på £25,636 – £27,603, beroende på erfarenhet
  • 28 dagars semester, inklusive helgdagar
  • Pensionsavgift och 3 x lön för död i tjänst
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjedag och utgifter betalda julevenemang
Skicka ett aktuellt CV och personligt brev tillsammans med information om aktuell ersättning om tillämpligt och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: ons 08/06/2022

Stängningsdatum är planerat till onsdagen den 8 juni 2022 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt många ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

En ledig tjänst har uppstått på vår Plocks Farm-plats för en skadedjurstekniker. Helst kommer du att vara en mycket motiverad person med bevisad förmåga och relevanta skadedjursbekämpningskvalifikationer till BPCA Level 2 eller motsvarande och inneha ett fullständigt rent körkort. Som skadedjursbekämpningstekniker kommer du att övervaka och kontrollera skadedjursaktivitet i alla interna produktionsområden, extern övervakning av skadedjur och flera externa lagringsområden. Baserad på Plocks Farms tillverkningsplats kommer du att ansvara för den dagliga kontrollen av skadedjur och fylla i de nödvändiga rapporterna och tillhörande pappersarbete.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Att regelbundet genomföra fullständiga rutininspektioner och identifiera angrepp som utgör en risk för verksamheten.
  • Att rapportera alla upptäckta angrepp och utföra lämplig korrigerande åtgärd eller behandling.
  • Att undersöka alla rapporterade iakttagelser och angrepp för att identifiera källan till problemet och utföra lämpliga korrigerande åtgärder.
  • För att fylla i de nödvändiga skriftliga rapporterna och hålla skadedjursbekämpningsfilen uppdaterad.
  • Att vara närvarande vid tredjepartsrevisioner (FEDIAF, OF&G, etc.)
  • Arbeta enligt gällande riktlinjer för hälsa och säkerhet.
  • Identifiera områden där förbättringar kan göras, till exempel proofing av byggnader eller hygienrelaterade frågor.
  • Att planera din arbetsbelastning för att slutföra alla uppgifter snabbt.
  • För att identifiera eventuella skadedjur som finns på plats.
  • Att hålla sig uppdaterad med alla ändringar i lagstiftningen.
  • Att titta på ny teknik och se till att alla skadedjursbekämpningsaktiviteter alltid utförs med bästa praxis.
  • Att hjälpa till med utredningen av kundklagomål och sätta in korrigerande åtgärder för att minska antalet kundklagomål.

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att ta ansvar för alla aspekter av skadedjursbekämpning i en stor tillverkningsanläggning. De kommer att utföra alla skadedjursbekämpningsoperationer och se till att allt arbete utförs enligt högsta möjliga standard samtidigt som alla aspekter av livsmedelssäkerhet och hälsa och säkerhet upprätthålls. Detta är en praktisk skadedjursbekämpningsroll där du kommer att behöva goda interpersonella färdigheter och prioritera och mångsidiga uppgifter. Jobbet kan vara fysiskt krävande och det finns ett behov av att klättra på vertikala stegar för att komma åt högre ytor. Det kommer också att finnas ett behov av att arbeta i vissa svåråtkomliga områden.

Grundläggande:

  • En god förståelse för skadedjursbekämpningstekniker behövs. Kandidaten bör vara kvalificerad till BPCA Level 2 eller motsvarande.
  • Kunskaper om bekämpningsmedel, rodenticider och deras användning krävs.
  • Kunna arbeta enligt gällande lagstiftning och vara medveten om eventuella förändringar i lagstiftningen.
  • Måste vara datorvana eftersom generering av Microsoft Word- och Excel-rapporter krävs.
  • Stark nivå i engelska.
  • Kunna arbeta tvärfunktionellt i verksamheten, interagera med produktions-, ingenjörs-, tekniska och andra team.

Önskvärd:

  • Erfarenhet av att arbeta i en livsmedelsproduktionsmiljö skulle vara till hjälp.
  • Erfarenhet av SPI-insektsidentifiering och behandlingstekniker.
  • Livsmedelssäkerhetscertifikat.
  • IOSH (Arbetssäkerhet).
  • COSHH-medvetenhet.
  • CSCS-korthållare.
  • Medlem av Basis Prompt CPD-system.

Slutdatum Ons 08/06/2022

Anskaffning. Varor Inåt

  • Kandidaten kommer att behöva arbeta måndag – fredag, 7.00 – 5.30 men vi kan vara flexibla
  • Konkurrenskraftig lön
  • 28 dagars semester, inklusive helgdagar
  • Pensionsavgift och 3 x lön för död i tjänst
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjedag och utgifter betalda julevenemang
Skicka ett aktuellt CV och personligt brev tillsammans med information om aktuell ersättning om tillämpligt och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: fre 27/05/2022

Stängningsdatum är planerat till fredagen den 27 maj 2022 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vår tillverkningsanläggning i Bretherton, har vi en fantastisk möjlighet för en kandidat att arbeta inom Goods Inward inom vår inköpsavdelning. Den framgångsrika kandidaten rapporterar till Engineering Stores och inköpschefen och kommer att spela en nyckelroll inom vår inköpsavdelning.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Att ta emot leveranser och se till att de är korrekt lossade och klara för användning
  • För att säkerställa att inåtgående produkter loggas och distribueras över webbplatsen
  • Att väga eventuella ingående råvaruboxleveranser
  • För att beställa etiketter och skrivarband från Tony Leighton & Co.
  • För att ta emot returer från företagsinlägg, logga och fotografera dem för att skicka denna information till kundtjänst
  • För att, där så är möjligt, identifiera eventuella omärkta pallar med små beställningar till Vägbrooperatörerna
  • Att packa, väga och mäta paket för utskick samtidigt som man säkerställer att korrekt information går till den som ansvarar för att distribuera dem
  • För att kontrollera alla förbrukningsvaror av etiketter och band på plats och ge råd till PI-övervakaren angående nummer
  • Att kontinuerligt förbättra säkerhetsregistren genom att ta itu med både fysiska säkerhetsrisker och anställdas säkerhetsattityder
  • För att säkerställa att alla relevanta avdelningsprestationer uppfylls och överträffas

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att ha en god nivå i engelska och kunna hantera kollegor artigt men tryggt. De måste visa förmåga att klara av press ibland och ta sitt initiativ när det krävs för att göra det.  

Grundläggande:

  • Tydlig och kortfattad kommunikation, både skriftlig och verbal
  • Måste kunna arbeta självständigt och fatta beslut
  • Ha förmågan att arbeta under press och uppfylla deadlines
  • Bra engelska
  • Förmåga att ta ditt initiativ
  • Uppmärksamhet på detaljer och noggrannhet
  • Viljan att lära

Önskvärd:

  • Rent körkort

Slutdatum fre 27/05/2022

Teamadministratör för tekniska tjänster

  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna kommer att vara 8.00 till 5.00 måndag till fredag
  • Lönen kommer att baseras på kvalifikationer, kunskaper och tidigare erfarenhet.
  • Rollen kommer att vara baserad på GA:s huvudkontor: Revolution Park, Buckshaw Village,
  • Personliga utvecklingsmöjligheter
  • 28 dagars semester, inklusive helgdagar
  • Pensionsavgift och 3 x lön för död i tjänst
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjedag och utgifter betalda julevenemang
Skicka ett aktuellt CV och personligt brev tillsammans med information om aktuell ersättning om tillämpligt och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: ons 08/06/2022

Stängningsdatum är planerat till onsdagen den 8 juni 2022 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt många ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

På grund av betydande tillväxt i hela verksamheten, kräver GA en teknisk serviceteamadministratör för att gå med i tekniska serviceteamet. Den framgångsrika kandidaten kommer att ingå i ett dynamiskt team; rollen kräver en entusiastisk och välorganiserad person. Den framgångsrika kandidaten kommer att behöva arbeta över alla avdelningar inom tekniska tjänster (främst design, projekt och nutrition) med en mängd olika administrativa uppgifter för att säkerställa att teamet fungerar smidigt och en mängd projekt.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Kontakt med kollegor över avdelningar inom organisationen
  • Organisera och prioritera en stor mängd e-postmeddelanden
  • Svara på e-postmeddelanden på ett professionellt och i rätt tid
  • Håll det interna CRM-systemet uppdaterat
  • Professionellt besvara interna och externa samtal och ta emot meddelanden där det behövs
  • Utarbetande av interna och externa dokument
  • Skapa och uppdatera kalkylblad, inklusive datainmatning och grundläggande analys
  • Utarbeta mötesprotokoll/spårare och genomföra uppföljningsuppgifter
  • Utarbeta och uppdatera processer och procedurer
  • Delta i möten då och då och ge feedback
  • Stödja det tekniska serviceteamet med en mängd ytterligare uppgifter efter behov

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att vara en organiserad och motiverad person som är säker på att arbeta självständigt med givna uppgifter och en del av Technical Services Team. Med utmärkta kommunikations- och tidshanteringsförmåga kommer den idealiska kandidaten att vara bekväm med att kommunicera med interna intressenter och serviceteam och högre chefer inom verksamheten. Den framgångsrika kandidaten kommer att vara skicklig i alla paket i Microsoft Office och kommer att behöva anpassa och lära sig nya IT-system snabbt och skickligt.

Grundläggande:

  • Mycket skicklig på att använda Microsoft Office. Särskilt Excel, Word och Powerpoint.
  • Utmärkt tidshantering och kommunikationsförmåga.
  • Utmärkt uppmärksamhet på detaljer.
  • Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team.
  • Utbildad till GCSE-nivå (Engelska & Maths AC).

Önskvärd:

  • Utbildad till A-nivå.
  • 1 – 2 års erfarenhet av administration.

Slutdatum Ons 08/06/2022

Técnico Comercial / Representante de Vendas

Nós oferecemos:

  • Formação intern
  • En oportunidade de apresentar e implementar as suas próprias iniciativas
  • Pacote salarial atrativo, incluindo bónus
  • Um emprego permanente numa empresa em expansão
  • Carro da empresa, telemóvel och computador portátil
  • Trabalho independente och autonomo
  • Uma equipa altamente motivada, empenhada e útil

Som kandidater:

Envie a sua candidatura com or CV para: recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk. Por favor inclua a data mais próxima possível que poderá começar.

Slutdatum: mån 22/08/2022

Envie a sua candidatura com or CV para: recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk. Por favor inclua a data mais próxima possível que poderá começar.

Beskrivning av trabalho:

Para a nossa sucursal em Portugal, estamos à procura de um Técnico Comercial / Representante de Vendas na Área Norte de Portugal para se juntar à Equipa Europa, com experiência na a rea ​​de Pet Food, para desenvolver estratégias de captação de novos clientes e de de desenvolver estratégias de captação de novos clientes e de. Pretende-se que este vendedor crie novas oportunidades e concretize vendas para atingir quotas de mercado. O candidato escolhido terá um papel fundamental na criação e aumento de receitas na sucursal portuguesa. O vendedor deverá ser capaz de gör e negociar com os clientes, qualificando perspetivas e potenciais clientes, ganhar novas contas e aconselhar sobre previsões de vendas. Como representante de vendas, também terá que pesquisar e estar atualizado relativamente à concorrência.

EN FUNÇÃO IRÁ IMPLICAR O SEGUINTE:

  • O objetivo principal corresponde à aquisição de novos clientes na área Norte de Portugal.
  • Representar a nossa empresa com os clientes já existentes e será responsável pelo desenvolvimento e expansão da relação comercial.
  • Analisar o potencial de vendas dos clientes (ou parceiros, como chamamos na GA) que lhe serão atribuídos, sendo também responsável pelo seu volym de negócios.
  • Apresentar e vender ativamente os nossos produtos e reportar diretamente ao seu supervisor numa base semanal.
  • Estar em contacto constante com o escritório de vendas e com a equipa de gestão de produto.
  • Delta i feiras och event.
  • Besvara ett meddelande som rådgivare via e-post, telefon och personliga besök.
  • Usar os nossos sistemas seguindo os procedimentos e as necessidades de mudança do negócio, por ex.: o nosso sistema de CRM.
  • Apoiar os parceiros na venda de novos produtos com a sua própria marca e concentrar-se nos produtos da GA Pet Food Partners.
  • Resolver situações de assistência ao cliente presencialmente, caso seja necessário,
  • Previsão de vendas com visão para diferentes métodos de venda.
  • Delta i reuniões och formações em vendas.
  • Compilação de dados financeiros och estatísticos

 

Din profil:

  • Elevada disponibilidade för viajar.
  • Formação Académica com foco em vendas/distribuição, marknadsföring eller liknande.
  • O conhecimento e experiência em vendas da indústria de alimentos para animais de companhia é uma vantagem.
  • Línguas: Português nativo, bom Inglês falado e escrito e temos também preferência por Espanhol.
  • Capacidade de negociação e confiança para lidar com diferentes grupos de clientes.
  • Sabre trabalhar em equipa e gosto pela área de vendas.
  • É necessário residir na área de vendas (ex. Porto).
  • Forte capacidade de comunicação e organização com uma abordagem auto-suficiente ao trabalho.
  • Bons conhecimentos de MS Office (specialmente Word, Excel, PowerPoint).
  • Carta de condução e passaporte atualizado, para poder visitar a sede da GA no Reino Unido.

Sista datum mån 22/08/2022

Hygienoperatörer

  • Måndag – fredag, 6.00 – 6.00. Däremot kan vi vara flexibla med timmarna
  • Konkurrenskraftig lön på £32,890 57.5 baserat på en 57.5-timmars arbetsvecka. Lönen anpassas därefter om du väljer att göra mindre än XNUMX ​​timmar per vecka
  • Pensionsavgift för automatisk registrering och 3x dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to Work -systemet och rabatterade Blackpool Pleasure Beach -biljetter
  • Årliga familjedagar och julfest

Skicka ett aktuellt CV och personligt brev samt aktuella ersättningsuppgifter om tillämpligt och tillgänglighet till recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk. Sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse.

Slutdatum: fre 18/11/2022

Sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är en lika möjligheter och ålderspositiv arbetsgivare. Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

En fantastisk möjlighet har uppstått i vår hygienavdelning för hygienoperatörer att gå med i teamen på vår Plocks Farm-anläggning.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Att utföra städuppgifter enligt anvisningar från hygienansvarig eller chef.
  • Att arbeta säkert och följa alla regler för hälsa och säkerhet.
  • Att säkerställa att hygienuppgifter utförs i rätt tid och att det inte blir någon påverkan på produktionen på grund av hygienrelaterade haverier eller stillestånd.
  • Att arbeta som en del av hygienteamet.
  • Att kontinuerligt arbeta för att uppnå högsta möjliga standard.
  • Att dyka upp för arbete i ett vältränat tillstånd.
  • För att kunna arbeta med minsta tillsyn.
  • Identifiera områden där förbättringar kan göras, till exempel att åtgärda läckor.
  • Rapportera haverier och skador på all fabriksutrustning till relevant chef eller arbetsledare (teknik-, produktions- eller hygienchefer).
  • Underhåll hygienförrådet och utrustningen på ett rent och snyggt sätt.
  • Rapportera skador på hygienutrustning och krav på hygienutrustning.
  • Övriga arbetsuppgifter som efterfrågas/krävs.

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att kunna arbeta i ett team och att kunna arbeta i en miljö med högt tempo. De måste visa förmåga att klara av press ibland och kunna ta sitt initiativ när det krävs för att göra det.  

Grundläggande:

  • Goda engelsktalande färdigheter
  • Förmåga att kommunicera med kollegor på alla nivåer
  • Positiv arbetsinställning
  • Förmåga att arbeta inom ett team

Önskvärd:

  • Tidigare erfarenhet av att arbeta i en hygienroll är meriterande men inte nödvändigt då full utbildning kommer att ges.
  • Förmåga att arbeta inom ett team och självständigt
  • Villig att ta på sig någon utbildning som kan krävas

Slutdatum fre 18/11/2022

Förpackningsdrift

  • Startlön på £ 26,485 31,068, vilket kan öka till £ XNUMX XNUMX när du utvecklas inom avdelningen
  • Pensionsavgift för automatisk registrering och 3x dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to Work -systemet och rabatterade Blackpool Pleasure Beach -biljetter
  • Årliga familjedagar och julfest
Skicka ett aktuellt CV och personligt brev samt aktuella ersättningsuppgifter om tillämpligt och tillgänglighet till recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk. Sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse.

Slutdatum: lör 26/11/2022

Sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är en lika möjligheter och ålderspositiv arbetsgivare. Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Ett fantastiskt tillfälle har uppstått i vår förpackningsavdelning för förpackningsoperatörer att gå med i teamen på vår Plocks Farm -plats i Bretherton.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • För att säkerställa att all produkt är förpackad och staplad till de krav som krävs
  • Att regelbundet kontrollera produktens kvalitet och säkerställa att den håller den standard som krävs
  • För att kliva och försegla produkter
  • Att arbeta som en del av ett team för att maximera resultatet samtidigt som man följer de överenskomna H&S, GMP och kvalitetsstandarder.
  • Rapportera avvikelser vid behov
  • Se till att arbetsområdet hålls rent och snyggt men inta en "ren när du går"-attityd.
  • Att åta sig andra relevanta uppgifter som bestämts av linjeledaren/lagledaren/packningsledaren.

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att kunna arbeta i ett team och att kunna arbeta i en snabb miljö. De måste visa förmåga att klara sig under press ibland och använda sitt initiativ när så krävs.

Grundläggande:

  • Goda engelsktalande färdigheter
  • Förmåga att kommunicera med kollegor på alla nivåer
  • Positiv arbetsinställning  
  • Förmåga att arbeta inom ett team 

Önskvärd:

  • Förmåga att arbeta inom ett team och självständigt 
  • Villig att ta på sig någon utbildning som kan krävas

Du Pont skiftmönster:

Du Pont skiftmönster fungerar enligt följande:
Vecka 1: 4 nattskift (måndag - torsdag)
Vecka 2: 3 dagskift och 3 nattpass (måndag, tisdag, onsdag och fredag, lördag och söndag)
Vecka 3: Dagskift (torsdag - söndag)
Vecka 4: Vecka av

Sista datum lör 26/11/2022