Din expertis - vår framgång. Gå med i GA-teamet.

På GA Pet Food Partners har vi åtagit oss att investera i framtiden. Från tillverkningsinnovation till kontinuerligt stöd från våra partners. För att utveckla en hållbar framtid för GA letar vi efter begåvade individer att gå med oss.

GA Pet Food Partners uppdrag är att tillverka och leverera världens finaste sällskapsdjur. Med 2,000 XNUMX partnermärken över hela världen strävar vi efter att möta kraven och överträffa förväntningarna. Organisationens kärnvärden är kvalitet, innovation och integritet; dessa värden är inbäddade i hela företaget och är inneboende i allt vi gör. Företagets expertis och ständiga investeringar i innovativ FoU ger en ström av ny produktutveckling som partnervarumärkena kan ta tillvara och ta ut på marknaden med stor framgång. Som ett familjeägt företag har GA vuxit enormt under de senaste åren och vi ser ambitiöst mot ytterligare omfattande tillväxt.

På GA är vi stolta över att ha en mångsidig och mångkulturell bakgrund med kollegor som går med i GA-familjen från hela världen. Men GA är också angelägna om att rekrytera lokal talang för att stödja lokalsamhället och ge möjligheter till människor bosatta i nordväst. GA välkomnar nya människor som vill göra skillnad och arbetsetiken att leverera.

Om du är intresserad av att bli en del av GA-teamet, uppmanar vi dig att skicka ditt nuvarande CV till vår HR-rekrytering och retention Champion recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk tillsammans med en kort beskrivning av den roll du letar efter.

Vänligen inga rekryteringsföretag, vi kommer att kontakta dem vi vill använda.

GA Pet Food Partners är en lika arbetsgivare och ålderspositiv arbetsgivare. Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien. Nedanstående tjänster annonseras internt och externt.

Bästa utmärkelsen One To Watch

GA Pet Food Partners är stolta över att ha tilldelats priset för Bästa utmärkelsen One To WatchB-Heard Survey inbjuder våra kollegor att göra 70 uttalanden om deras välbefinnande, löner och fördelar, personlig tillväxt, deras team, ledarskap och mycket mer. Det görs på en sju-punktsskala som möjliggör mer nyanserade svar än en överensstämmande / oenig modell eller fempunktsskala. Detta i kombination med Best Companies unika 8-faktormodell ger GA en strukturerad och korrekt inblick i hur våra kollegor känner. B-Heard-undersökningen är strikt konfidentiell, vilket gör att våra kollegor kan ge ärliga svar utan rädsla för repressalier.

När undersökningen är klar får GA ett bästa företagsindex (BCI) som mäter engagemang på arbetsplatsen. Om BCI-poängen är tillräckligt hög får GA en ackreditering. One to Watch är en specialstatus som tilldelas organisationer där arbetsplatsengagemang visar lovande tecken för framtiden. För att uppnå en One to Watch-status krävs en lägsta BCI-poäng på 600 och speglar organisationer med ”bra” nivåer av engagemang på arbetsplatsen.

Produktionsdataanalytiker

  • Startlön från £ 20,500 - £ 21,500 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och timmarna är 08.00 till 5.00 måndag till fredag.
  • Personliga utvecklingsmöjligheter.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: ons 16/12/2020

Stängningsdatum är planerat till onsdagen den 16 december 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vår produktionsanläggning i Bretherton, Lancashire, kommer du att bli en viktig del av produktionsdatateamet som arbetar tillsammans med Senior Production Analyst mot målet att förbättra prestanda över hela webbplatsen. Du kommer att vara ansvarig för att samla resultatposter från produktion och utveckla denna information till visuella hanteringsverktyg för att kommunicera till produktionsteamen.

Uppgifterna inkluderar också:

  • Skapa och underhålla datasystem för att kommunicera produktionsdata till affärsgolvet.
  • Analysera data för att identifiera trender och förbättringsprojekt för att lägga fram förslag för att möjliggöra förbättrad prestanda baserat på rotorsaksanalys.
  • Delta aktivt i kontinuerliga förbättringsprojekt med förmåga att erhålla, bedöma och analysera olika former av data som kan användas för innovation.
  • Mata in data för aktivitetsbaserad kostnad.
  • Ge generellt administrativt stöd till produktionsdata-teamet.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Bra IT-färdigheter med avancerad kunskap om MS Excel.
  • Ett systematiskt och metodiskt tillvägagångssätt för problemlösning.
  • En proaktiv teamarbetare med god kommunikationsförmåga (muntlig och skriftlig) som kan engagera sig med personal på alla nivåer.

Spansktalande assistent intern kontoansvarig

  • £ 23,000 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 6.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: mån 14/12/2020

Stängningsdatum är planerat till måndagen den 14 december 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Assistenten i huskontoförvaltaren har till uppgift att stödja de europeiska seniorkontohanterarna med de administrativa uppgifterna och tillhandahålla täckning vid behov. Rollen kommer att innebära följande:

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Ge administratörsstöd till seniorkontohanterare
  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och per telefon.
  • Ta och behandla beställningar.
  • Hantera leveransfrågor och problem.
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen.
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet.
  • Skapa potentiella kunder i CRM och tilldela kontoansvarig en gång konverterad.
  • Täck över helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov.
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har aktier i GA.
  • Delta i kundmöten med Senior Account chefer och ta minuter.
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktinformation, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste prata och skriva spanska flytande på modersmålsnivån.
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen men också ta initiativ när det behövs.
  • Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att empati med partners behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Fransktalande assistent intern kontoansvarig

  • £ 23,000 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 6.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Stängningsdatum: Tor 24/12/2020

Stängningsdatum är planerat till torsdagen den 24 december 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Assistenten i huskontoförvaltaren har till uppgift att stödja de europeiska seniorkontohanterarna med de administrativa uppgifterna och tillhandahålla täckning vid behov. Rollen kommer att innebära följande:

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Ge administratörsstöd till seniorkontohanterare
  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och per telefon.
  • Ta och behandla beställningar.
  • Hantera leveransfrågor och problem.
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen.
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet.
  • Skapa potentiella kunder i CRM och tilldela kontoansvarig en gång konverterad.
  • Täck över helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov.
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har aktier i GA.
  • Delta i kundmöten med Senior Account chefer och ta minuter.
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktinformation, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste prata och skriva franska flytande.
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen men också ta initiativ när det behövs.
  • Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att empati med partners behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Holländsktalande assistent intern kontoansvarig

  • £ 23,166 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 6.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Stängningsdatum: Tor 24/12/2020

Stängningsdatum är planerat till torsdagen den 24 december 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Assistenten i huskontoförvaltaren har till uppgift att stödja de europeiska seniorkontohanterarna med de administrativa uppgifterna och tillhandahålla täckning vid behov. Rollen kommer att innebära följande:

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Ge administratörsstöd till seniorkontohanterare
  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och per telefon.
  • Ta och behandla beställningar.
  • Hantera leveransfrågor och problem.
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen.
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet.
  • Skapa potentiella kunder i CRM och tilldela kontoansvarig en gång konverterad.
  • Täck över helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov.
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har aktier i GA.
  • Delta i kundmöten med Senior Account chefer och ta minuter.
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktinformation, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste tala och skriva holländska flytande på modersmålsnivå (eller holländsk-flamländska).
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen men också ta initiativ när det behövs.
  • Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att empati med partners behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Data Analyst

  • Konkurrenskraftig lön baserat på erfarenhet.
  • Det här inlägget är på heltid och timmarna är 09.00 till 5.00 måndag till fredag.
  • Personliga utvecklingsmöjligheter.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Stängningsdatum: Tor 10/12/2020

Stängningsdatum är planerat till torsdagen den 10 december 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, Lancashire, kommer du att bli en viktig del av finansdatateamet som arbetar tillsammans med Senior Data Analyst mot målet att förbättra prestanda över hela webbplatsen.

Du kommer att vara ansvarig för produktion av data och nyckelindikatorer för att hjälpa avdelningarna att arbeta till sin fulla potential och fatta beslut som förändrar företaget.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Underhåll och uppdatera befintliga rapporter.
  • Analysera data för att identifiera trender och förbättringsprojekt för att lägga fram förslag för att möjliggöra förbättrad prestanda baserat på rotorsaksanalys.
  • Ge allmänt administrativt stöd.
  • Skapande och underhåll av KPI: er och instrumentpaneler.
  • Ad Hoc-rapporter efter behov.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Bra IT-färdigheter med avancerad kunskap om MS Excel
  • Erfarenhet av att arbeta med stora datamängder och kondensera data till hanterbar och förståelig analys.
  • Ett systematiskt och metodiskt tillvägagångssätt för problemlösning.
  • En proaktiv teamarbetare med god kommunikationsförmåga (muntlig och skriftlig) som kan engagera sig med personal på alla nivåer.
  • Matematiska färdigheter.
  • En strävan att vilja lära sig systemen och förbättra din egen förmåga.

Tysktalande assistent intern kontoansvarig

  • £ 23,000 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 6.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: tis 01/12/2020

Slutdatum är planerat till tisdagen den 1 december 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt många ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Assistenten i huskontoförvaltaren har till uppgift att stödja de europeiska seniorkontohanterarna med de administrativa uppgifterna och tillhandahålla täckning vid behov. Rollen kommer att innebära följande:

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Ge administratörsstöd till seniorkontohanterare
  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och per telefon.
  • Ta och behandla beställningar.
  • Hantera leveransfrågor och problem.
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen.
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet.
  • Skapa potentiella kunder i CRM och tilldela kontoansvarig en gång konverterad.
  • Täck över helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov.
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har aktier i GA.
  • Delta i kundmöten med Senior Account chefer och ta minuter.
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktinformation, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste tala och skriva tyska flytande på modersmålsnivå.
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen men också ta initiativ när det behövs.
  • Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att empati med partners behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Italiensk talande assistent intern kontoansvarig

  • £ 23,000 per år.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 6.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: tis 01/12/2020

Slutdatum är planerat till tisdagen den 1 december 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt många ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

Baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village, Chorley, är detta en kontorsbaserad roll, med enstaka resor till tillverkningsanläggningen i Leyland. Assistenten i huskontoförvaltaren har till uppgift att stödja de europeiska seniorkontohanterarna med de administrativa uppgifterna och tillhandahålla täckning vid behov. 

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Ge administratörsstöd till seniorkontohanterare
  • Svara effektivt på frågor och funderingar från kunder via e-post och per telefon.
  • Ta och behandla beställningar.
  • Hantera leveransfrågor och problem.
  • Hantera eventuella kundklagomål och kontakta kundtjänstavdelningen.
  • Sätt ihop och skicka informationspaket vid behov (broschyrer, prover, väskor, mallar etc.)
  • Håll CRM uppdaterad och logga all aktivitet.
  • Skapa potentiella kunder i CRM och tilldela kontoansvarig en gång konverterad.
  • Täck över helgdagar och ta telefonmeddelanden vid behov.
  • Övervakning av SOPS och SLA för kunder som har aktier i GA.
  • Delta i kundmöten med Senior Account chefer och ta minuter.
  • Förbered dokument för projekt som offertförfrågningar, produktinformation, projektformulär etc.

Kandidaten:

Grundläggande:

  • Måste tala och skriva italienska flytande på modersmålsnivå.
  • Engelska klass A till C GCSE eller motsvarande att föredra.
  • Bra IT-färdigheter och kunna använda databaser och kalkylark.
  • En organiserad, respektfull och entusiastisk person som är villig att lära sig.
  • Förmåga att arbeta inom företagsstrukturen men också ta initiativ när det behövs.
  • Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att empati med partners behov.
  • Lusten att alltid gå en extra mil för våra partners.

Kreditkontrollassistent

  • Konkurrenskraftig lön beroende på erfarenhet.
  • Det här inlägget är på heltid och öppettiderna är 08.00 till 5.00 måndag till fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: ons 02/12/2020

Stängningsdatum är planerat till onsdagen den 2 december 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

En vakans har uppstått i vår livliga kreditkontrollavdelning för att en kreditkontrollassistent ska gå med i teamet, baserat på vårt huvudkontor i Buckshaw Village. Vi har för närvarande cirka 2,000 aktiva handelskonton, både i Storbritannien och utomlands. Vår kreditavdelning ansvarar för att underhålla dessa konton och se till att fakturor betalas i tid och att kvitton matas in korrekt i vårt datorsystem. Rollen innefattar också nära förbindelser med våra In Account Account Managers och vår övriga sälj- och produktionspersonal över hela spektret av vår kundbas, tillsammans med andra ekonomiska administrationsuppgifter.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • För att gå igenom den dagliga bankrapporten och ange mottagna betalningar i enlighet med detta.
  • Att svara på telefonen och ta betalningar via vår Worldpay-maskin.
  • För att hantera frågor om kundkonton.
  • Att skapa nya handelskonton och ansöka till våra kreditförsäkringsbolag där så är tillämpligt.
  • Att kontakta kunder via telefon angående förfallna fakturor och vid behov utfärda domstolsförfaranden när alla andra insamlingsmetoder har misslyckats.
  • För att generellt hjälpa vår ekonomiavdelning i det dagliga underhållet av vår finansadministration.

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att vara datorkunnig och kunna hantera artigt men säkert med våra partners via telefon och e-post. De måste visa förmåga att klara sig ibland under tryck och kunna använda sitt initiativ när så krävs.

Grundläggande:

  • Artigt, självsäkert och pålitligt telefoniskt sätt, särskilt när det gäller potentiellt svåra partners om försenade betalningar.
  • Bra siffervärdigheter.
  • Noggrannhet vid inmatning av data via en dator.
  • Möjlighet att använda Sage 200 och Excel en fördel (men inte nödvändigt eftersom utbildning kan ges till rätt sökande).
  • Måste vara pålitlig.
  • Bra sammarbetsförmåga.
  • God kommunikationsförmåga.
  • Möjlighet att hantera din egen tid därefter.

Önskvärd:

  • GCSE-kvalifikation (engelska och matematik AC)
  • 1 års erfarenhet av administration är önskvärt

Junior Pet Nutritionist

  • Startlön 21,000 25,000 £ ökar till 12 XNUMX £ efter XNUMX månader efter det framgångsrika slutförandet av kvartalsvisa granskningar mot uppsatta mål
  • Kandidaten kommer att behöva arbeta från 8 till 5.30, måndag-fredag.
  • 28 dagars helgdag inklusive helgdagar
  • Automatisk pensionsavgift och dödsfall i tjänsteförmån
  • Tillgång till Cycle to work-schemat och rabatterade Blackpool Pleasure Beach-kuponger
  • Årlig familjekuldag och utgifter betald julhändelse
Vänligen skicka ett aktuellt CV med brev med detaljer om aktuell ersättning och tillgänglighet till
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Slutdatum: mån 30/11/2020

Stängningsdatum är planerat till måndag 30 november 2020 men kan stängas tidigare om det finns tillräckligt med ansökningar; sökande uppmanas att ansöka så snart som möjligt för att undvika besvikelse. GA Pet Food Partners är lika möjligheter och ålderspositiva arbetsgivare Kandidater måste vara berättigade att bo och arbeta i Storbritannien.

The Role:

En vakans har uppstått i vår Nutrition-avdelning för en Junior Pet Nutritionist, baserat på vårt huvudkontor i Chorley. Rapportering till Senior Pet Nutritionist kommer den framgångsrika kandidaten att vara involverad i och hjälpa till med utveckling av nya produkter, hantera underhåll av befintliga recept och tillhandahålla teknisk support efter behov för en tilldelad portfölj av partners.

Uppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:

  • Arbeta tillsammans med teamet av nutritionister och kontoansvariga för att utveckla och förbättra potentiella och nuvarande Partners-produktsortiment.
  • Diskutera med nuvarande och potentiella partners deras krav på nya recept och skapa exempelrecept för diskussion med partnern.
  • Arbetar tillsammans med FoU och andra viktiga intressenter för att utveckla nya recept.
  • Följ näringsläkare och kontoansvariga på partnerbesök vid behov.
  • Se till att recept följer relevant lagstiftning, t.ex. FEDIAF, export till specifika länder, organisk status etc.
  • Att hjälpa näringsläkare att granska utfodringsförsök i samarbete med partners.
  • Att hjälpa nutritionister genom att hantera partnerfrågor inom den angivna ledtiden.
  • Assisterande nutritionist med att skapa tekniska datablad.

Kandidaten:

Den framgångsrika kandidaten kommer att vara datorkunnig och kunna hantera artigt men säkert med våra partners via telefon och e-post. De måste visa förmåga att klara sig ibland under tryck och kunna använda sitt initiativ när så krävs.  

Grundläggande:

  • Utbildad till examen inom en relevant vetenskaplig kurs.
  • Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga.
  • Starka matematiska färdigheter.
  • Utmärkt tidhanteringsförmåga.
  • Förmåga att arbeta ensam eller som en del av ett team.

Önskvärd:

  • Erfarenhet av husdjursnäring.
  • Ytterligare näringskvalifikationer.
  • Erfarenhet av att arbeta inom en tillverkningsmiljö och erfarenhet av formulering.
  • Kunskap om gällande lagstiftning om formuleringsarbete och förpackning.